Sue & Ady

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Wazif Syahmi

Lilypie Third Birthday tickers

Monday, May 3, 2010

Kepercayaan atau????


Saya suke utk menulis perkara ini...

Last week cousin saya yg tinggal satu block ngan saya dtg kerumah sy, kami berborak seperti biasa. kemudian dia cerita yg anak dayah iaitu kwn sekerja saya yg tinggal berhadapan rumah cousin saya ni menangis tak henti2 mlm jumaat hari tu... anak kami bertiga sebaya and tiga2 pun lelaki.. saya tnya knp, then cousin sy ckp kembung and ada sesuatu.. sesuatu???? saya terus terpikir yg anak dia ada nampak apa2 ke????


Cousin sy pun ckp lah ye la agaknya sbb mlm tu jugak diorg bwk aqil (anak dayah) pergi jumpa en Hashim (penjaga anak cousin sy) sbb aqil x henti2 menangis.... en hashim ni kiranya pandai la bab2 mcm ni... Dia ckp "ada" yg mengikut suami si dayah ni blk..


husband dayah ni engineer kat damansara, so blk rumah selalu pukul 8 - 9 mlm... blk je terus main ngan aqil... saya memang particular sgt ngan benda2 mcm ni, kalau suami sy balik mlm saya mesti suruh dia basuh kaki dulu, then jarak kan diri ngan wazif dl baru dtg dekat ngan wazif. and suami sy selalu ckp org bukan g mana2 pun duk dlm kete je... then dia ckp sy ni percaya sgt ngan benda2 karut ni... see, tgk aqil dah kena, padahal husband dayah tu dr office terus balik umah je, terkena jugak...dayah memang pesan banyak kali ngan husband dia.. and husband dia pun sama ngan suami sy, nak kena ckp dulu baru nak buat...kalau x..hmmm terus terkam anak dia... kita bukan nak percaya sgt, tp kalau blh cegah la dr berlaku kan. Nak percaya sgt pun x blh...x percaya pun x blh.. bak kata dayah selalu x ada apa2 pun, benda dah nak jadi. kalau perkara ni jd pd sy mau sy pun menangis sama...waaaaaaaa x tau nak buat apa....





Aqil yg sentiasa tersenyum..






so chomel....

No comments:

Post a Comment