Sue & Ady

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Wazif Syahmi

Lilypie Third Birthday tickers

Wednesday, April 27, 2011

Gigi Terakhir Tumbuh & Red Valvet Cupcake

Start jam 12pm saya dah rasa macam nak menampar muka orang je. Semua gara-gara sakit gigi, tapi tak sure gigi mana yang sakit sebab sakit sekali ngan rahang. Kan kalau sakit gigi ni kalau boleh tak mau bercakap, tak mau di ganggu.. even kalau telepon office bunyi je rasa nak baling dalam tong sampah je. Sebab dah tak tahan sangat saya gi Despansari jumpa Mr Kula, dia suruh nganga and dia cakap " you umur berapa baru gigi bongsu mau tumbuh?" what??? really? cane aku blh tak perasan ada gigi yang nak tumbuh.. punya la kebelakang nau gigi tu nyorok, tu yang tak perasan tuh. Then Mr Kula bagi MC. Memang rugi MC dah setengah hari, tapi sakit nye pasal blah r dari office, kang ramai lak yang ganggu otak.

On the way balik, tetiba hilang sakit tu.. hek elleh.. apa lagi balik tu terus menyenteng lengan baju buat cupcake. Reason yang tetibe nak buat cupcake ni ialah sebab time ni je la dapat buat sebab hero tak de nak ngaco.. hehehe

 Sebelum Masuk Oven

 Baru kuar oven.. panas lagi nih..

Dah letak topping and hias sikit2..

Nampak kecokelatan ditambah kemerahan dia tu...

Sebenarnya saya tak suka kek. I just love to baked. so kek yang saya buat habis saya agih2kan kat jiran and bebudak office. siap diorang cakap len kali buat lagi ye... ceh! kalau makan free menyengeh korang sampai ketelinga... bak kata rayyan (anak officemate) " ma.. cedap ma..." ;))) * rayyan yang ckp bukan i... hihihi*

*wah dah 2 hari direct ko hupdate blog... well...dimana ada jalan disitu ada highway...

xoxo

No comments:

Post a Comment