Sue & Ady

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Wazif Syahmi

Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, June 8, 2010

Mata Pink

Haiii korang...
last week start dr hr Selasa sampai Khamis ada ISO 14000 review dr pg sampai ptg... so, x dapat nak buat keje kat opis...

Jumaat plak ada gotong royong 5S bahagian procurement. itu pun x settle lg...banyak sgt brg yg patut buang tp my boss syg sgt...(aku suruh dia simpan kt umah dia x nak pulak dah syg benar) bila semua pun syg mana nak simpan fail2 lama yg dr zaman tok kaduk dulu tu...haish... kalau korg tgk pun blh nak pitam... dah la ms gotong royong tu berapa kerat je yg dtg... (tetibe teringat nak email ucap terima kasih kt yg dtg gotong royong hr tu and nak bantai kat org MRP yg x dtg pasal ms gotong royong diorg hr tu kami pakat ramai2 tolong gotong royong opis depa) hmmm... x sempat buat keje kat opis lagi...






Thanks pada yg dtg...(apasal semua gambar ada muka zul mat noor ni???)




Stor kami yg mcm gua tempat bertapa...


Aduhaiii..ni x settle lagi sampai skrg...


Semalam department saya, 2 org je yg keje saya and ros...yg lain ada yg EL la MC la...yg dah plan cuti 2 x pe la kan... huhuhu so, org dok cari saya and ros je...mana nak nego lagi...nak layan vendor lagi... talipon jgn ckp la dok berbunyi je...sampai rasa nak cabut je wayar...hmmm x sempat nak buat keje kt opis lagi..


So, hr ni la baru dpt bernafas sikit and rileks2 sikt... itupun x jugak..pagi td baru je duduk kat kerusi dah bunyi talipon bos nak itu nak ini...report la, nak design borg nego yg baru la... nak riview procurement handbook la... aduhai... saya baru nak start buat keje saya yg bnyak dah tertangguh tu... sampai rasa nak muntah dah tgk fail yg warna pink atas meja yg makin hari makin tinggi... dan sekarang saya nak mula menyenteng lengan baju and ikat kain kat kepala utk kurangkan ketinggian fail warna pink atas meja saya ni... tiba2 je mata saya nampak pink je semua... (**)



Fail pink yg menimbun...


punyalah banyak PO nak kene approve...

tapi bila tgk gambar budak kecik ni terus lapang je dada... ;-)





nota kaki : skrg ni asal pukul 5 pg je dah terjaga...Pagi tadi masa meniarap tersembam muka kat lantai... ada la yg terbangun awal pagi td sbb dgr budak menangis...hihihihi





No comments:

Post a Comment